Trek Marin 7

Ku przestrodze..

Dzisiejszy wpis nie będzie wychwalał jak to jest łatwa i szybka konwersja na rower elektryczny. Niestety nie zawsze jest idealnie i bez problemów. W tym przypadku było trudno, długo i DROGO ale od początku...

Klient zakupił zestaw Rapid S-2100 27,5"    z baterią 17,5 Ah gdzieś w Polsce bo u mnie akurat nie było. Przyprowadził rower na konwersję- niestety wcześniej nie wydrukował szablonów baterii i sterownika C2000. Efekt był taki że bateria nawet nie mieściła się w ramie nie mówiąc o jej wysunięciu. Sterownik musiał wylądować na ramie bo pod ramą było za blisko do koła przedniego. Podjąłem się próby montażu wszystkiego zaczynając od zamontowania baterii. Nie obyło się bez użycia szlifierki kątowej i usunięcia mocowań linki hamulcowej oraz wiercenia przez całą ramę otworów   i dorobić też specjalne nakrętki  żeby przykręcić podstawę baterii. Standardowe mocowania sterownika też nie pasowały. Jedyny plus małej ramy to że nie musiałem używać przewodu przedłużającego który zasila silnik. Czas konwersji wydłużył się dwukrotnie co się równało z droższą konwersją. Dlatego uczulam żeby przed zakupem zestawu i baterii wydrukować szablony które są dostępne TUTAJ i na stronach E-biker. Projekt wygląda następująco...

 

 

trek

 

trek2

 

trek 4

 

trek 5

 

trek 6